Monday, January 21, 2008

SUPHAN BURI

I helga var jeg med Anne, Pey og barna på tur til Suphan buri, der Peys foreldre kommer fra. Vi bodde i ett ekte farmer thaihus av bambus,kjempestilig. Hjemme hos Pey sin tante. Vi fikk være med når Pey sin fetter skulle bli munk..spennende !! Se denne skjønnasen her, Thanan,han er så våken og me`..morro å "snakke" med han..

Her er vi sammen med han som skal bli munk, først har han hvit kappe, som bevis på renselse/endring i livet..
Risbonde kunne jo vært noe..


Huset vi bodde i..ganske sharmerende..
Chilliplante..tøft, aldri sett før..


Vi skulle gå i ett slags tog tre ganger rundt templet, og de som ville kunne danse, Chalom har stilen inne allerede..
Chalom var med oss på markedet på morgenen, der fant han en stoor tøff bil..strålende fornøyd med funnet..
.. han "snakka" med fiskene, og prøvde å "skremme" de..slik at de skulle bevege seg litt..
Ganske tøff den tørre jorda, med mønsteret i..
Chalom og jeg på morgentur klokka 06.00, nydelig soloppgang...

Solnedgang, VAKKERT.. ikke hver dag jeg får med meg både soloppgang og solnedgang..takk Chalom, tror ikke det har skjedd før.. ; )
Ny hønerase er oppdaget på landsbygda......
Gunn og jeg padla over elva til lokalbutikken, du ser på andre siden..
Her har han fått på seg den orange kappa og blitt ekte munk..for en mnd...
Nå skjønner jeg hvem Chalom har lært å danse av....Pey og hadde stilen og rytmen inne..

No comments: