Friday, January 18, 2008

EKORNKJØTT...

hatt en liten fight med magen denne uka,men jeg vandt..nå er jeg god igjen,bare litt matt..imorra skal jeg bli med Anne og Pey til der Pey kommer fra,suphanburi....ca 2t å kjøre nord-vest..tror jeg..vi skal være med når "fetteren" til Pey skal bli munk,er visst stort party og mye greier når det skjer....spennende,kommer bilder til uka....blir til søndag : ) GOD HELG ALLE SAMMEN !!! YES... dette er en grilla ekorn...var hos anne,og de ikveld,da Tum sa,nå skal du si ja til å smake på noe før du vet hva det er....skeptisk..men ok.....angra da jeg så det......jeg smakte,men det var ikke mye...........ugh.........smakte ikke vondt,men det var liksom tanken....
det var en gang.............
jammmmm.......eller ikke........??
bilde fra en park jeg har blitt visst rett ved der jeg bor..vært der og jogga en gg........nydelig??
....og ikveld var jeg der med Gunn,som er hos anne en mnd,Anne,Chalom og Thanan...lekte masse med chalom i lekeapparatene,morro,krabba igjennom en tunnel osv..
i parken kan man leie sykkel,kajakk,svømme,trene på apparater inne for 40bath i året !!under 7kr........dyrt??NOT!!deilig å komme ett sted med store grønne gressplener,vann og litt friskere luft..midt i bangkok,det er så deilig luft og lys mellom 16-18...kommer nok til å tilbringe mer tid her fremover....

No comments: