Monday, January 14, 2008

GJESTER ; )

trommisten i t/bone,alltid kult å høre trommesoloene hans...
fredagskvelden var katrine og joakim hos meg,knallkoselig,alltid mye god latter sammen med dere..minicolour og andre thaispesialiteter diskuteres ; )
teknologien når nye høyder på rom 503...jeg har lasta ned skype....det gjenstår bare å få ordentlig lyd..så er jeg på nett med verden,kjære venner last det ned også,så kan vi ringes gratis..www.skype.com
katrine jobber som modell også,og kan dette med posering..
jeg må nok øve mer...
hmm...tror kanskje jeg har valgt rett yrke allerede..dette blir på hobbybasis tror jeg... ; ))
lørdag etter engelskundervisning i kirken,var jeg med haldjentene og hilde på silkeutsalg i sukhumvit...det lå ikke langt fra gamle trakter,hvor jeg bodde sist jeg var i thailand..støtte på dette skiltet...noe kjent med det inger hanne ??..kafeen venter på deg til du kommer i mars...; )
gap i t-bone i siget..(bak med lue)

joakim og ville posere litt,vet ikke helt hvilket byrå vi burde melde ham inn for..men... ; )))
kanskje noe med hip-hop på panelet??
lørdagkveld var katrine og joakim tilbake ; ) og budis kom innom,koselig,han viser fram "visitor"-kortet,en får når man skal på besøk hos meg,ikke noe tull med sikkerheten i lad prao..må signere i en bok og levere id-kort/pass..ser du mamma,det er ikke bare jeg som har favorittbukser,som overlever mang en sesong ; ))
fornøyd gjeng,takk for koselig besøk og en artig helg ; )

No comments: