Friday, March 26, 2010

I FARTA.....BILDER......

...en dag fikk jeg lapp i posten og telefon med beskjed fra postkontoret at jeg måtte komme å hente en pakke der....jeg ble så nysgjerrig at jeg satte meg på en mopedtaxi på tvers av Pattaya city..det visste seg at det var en veldig stor eske...men alt går i "surprising thailand"....kaller det det mer enn amazing thailand....for det er det det er, ett land med mange overraskelser.....man vet aldri på en måte.....oppi var det masse kamille blader fra søstra mi : - helt topp !!! TUSEN TAKK !!!......
...på vei tilbake fra postkontoret tok jeg bilde av det jeg så på ferden, her har du en bath-taxi som de kaller det, denne kan man stoppe langs veien, og bare stige på, så ringer man i taket når man vil av, og dette koster bare 10 bath....1,88kr akurat nå...å man kommer ganske langt.....
....hard rock kafe pattaya....
...den nå så berømte blue lagoon, som kanskje mange av dere så dokumentar om på tv i norge ??..
....dette hjertet har stått i byen helt siden valentines day, her kan de som er "in løøøv" ta par-bilde...
....den beryktede walking street, fredelig forlatt på dagtid....
....denne stod ved siden av oss i krysset, er jo stadigvekk no'kokkos nøtt transport på revetal og, hi..

No comments: