Friday, March 26, 2010

ANONYM......???

...JA, dette er meg...i "thaiversjon"...man skulle tro at en ikke følte at en synes så godt i denne byen, som er full av turister....men idet siste har jeg vært så forsynt av mopedtaxisjåfører og andre som roper etter meg....særlig de rett ved der jeg bor, fordi de vet at jeg forstår thai.....derfor har jeg kjøpt meg kamuflasjeparykk, så en dag skal du se jeg blir så forsynt av å være eneste lyse hodet i gata, at jeg tar på meg denne offentlig...hi-hi....det er forøvrig VELDIG interessant det de roper :- skal du hen ? - har du vært hos elskeren din ? - skal du treffe kjæresten din ?...kreative spørsmål vil jeg si................................................................................NOT !!!.....

3 comments:

Anonymous said...

Den kledde du godt, syns jeg:-)
Vera

Kristine Paylinn Hjellen said...

Ååååå! Jeg VET SÅ GODT hva du mener med at folk roper etter deg og ser deg på gata. Det går til et visst punkt, så blir du bare så DRIIIIIT lei! Husker det var sånn i Thailand, Bolivia, Madagaskar og på siste turen... Det er av og til godt å bare være en grå mus i Norge... MEN: heldigvis er det mer slitsomt i perioder enn andre - og gleden ved å være ute i den store verden overstiger stort sett det faktum at folk alltid ser hvor du er og hvem du er... Keep on - gøy å lese bloggen din!

Anne Gro said...

Så stilikt, Anne =) Den passa du faktisk veldig bra! Trur du konne lurt mine naboer ;) Hehe!