Wednesday, March 24, 2010

BANGKOK OG HUA HIN

...i Bangkok tok jeg turen innom "mitt hjørne", good å spise der igjen !...nam....frokost......
....her er "hjørne mitt"....
...da jeg satt og spiste kom On forbi og slo av en prat, koslig, leeenge siden sist......hilse såå myye til bk, lamjay og mari ; ))).......
....i lad prao 15, har jeg en fast sydame, som har hjulpet meg med mange hullete olabukser osv...hun er alltid veldig blid. var innom å hilste på henne ; )....
...på vei til hua hin, kom vi over denne brua, fordi de holdt på å lage en ny...spennende, minte meg om afrika, aarsland....: )))......
.....i hua hin har det kommet en ny park som heter suan sii,(farge-hagen/parken) her er det exibition, marked konserter ol...

...som dere ser står det lord Jesus på dette bildet, det er Cartoon, ei jente jeg ble kjent med i nov som har malt det, vet ikke hva dere synes? men jeg synes Jesus så litt skummel ut på dette bildet...??
...et av Budis sine bilder....hundemøte ??...han svarte oppe til høyre, skal liksom ikke bry seg ser jeg, men så må han liksom høre litt alikevel..hi-hi.....

se på www.hofartcommunity.org
..de er ikke spesielt høye noen av disse thaijentene, jeg er jo ikke høy selv,men sammen med Cartoon føles det slik....
...Budis i arbeid.....
....vi var 10 stk i den leil som kunstnerne leier sammen i hua hin nå, her har alle bidratt til felles lunsj, som blir inntatt sittende på "bordet"......
....utpå dagen da det ikke var noe å finne på, fant Chanon ut at han skulle tattovere seg selv på låret...æw....


.....her er en lege, han blir bare kaldt doctor, og thaivenninna hans, han har lyst å starte ett nymotens gamlehjem for vestlige i hua hin etterhvert, og vil ha meg til å jobbe der...hm...charlotte fra tyskland, er på utveksling, og skal lære mer om kunstmaling....bare 16 år gml, tøft gjordt......



...på kvelden fikk jeg være med som statist i ett skuespill om fargesirkelen, kosmos osv i en samlet pakke, som en fransk mann hadde laget som beskrivelse av bildeserien sin......morro....

3 comments:

Anonymous said...

...Gratulerer med jobb, Annemor;- Hehe..
Tenk, ny stilling i selveste Hua Hin!!Du snakker om å bare få det rett oppi hendene!
Ønsker deg en rolig og velsignet påske, vennen. Skjønt rolig...nordmennene inntar vel sjømannskirka i flokk og følge, tenker jeg.
Fargerik blogg du har!
Klem fra Hilde.

Anonymous said...

Å æg savna hjørna te mæg å Gunn... Så kosele du stikke innom i "gamle" trakte, savne dæ. Hels så møje te On visst du ser han ijenn, han æ så koselige:)
Å Budis å resten av gjengen der.
Snart påske, jippi:)
Kos dæg i påsken du ao så snakkes me.
klem ifrå hu BK

Unknown said...

Hei Anne,

kjempe koselig og treffe deg og resten av gjengen i Pattaya. Synes bloggen din er kjempefin, legger den på favoritter jeg :) Du får bare fortsette med og skrive og legge ut bilder. GOD PÅSKE, hils resten av gjengen. Her bærer det snart til fjells