Friday, March 26, 2010

ANNE.....


Det er såå mange thaier som har spurt meg her i Pattaya, HVOR MANGE ER DET EGENTLIG SOM HETER NOE MED ANNE I NORGE ??? bare her har det vært 5 stk som heter noe med Anne, nå er jeg så heldig å ha fått meg thainavnet Tabtim, så de kan skille meg fra de andre Anne'ne ; )

men bestemte meg for å sjekke statistikken...

slik var resultatet :

du søkte på Anne Gunnerød

- det er 63802 kvinner som har Anne som første fornavn.

- det er 12192 kvinner som har Anne som eneste fornavn.

.........

- det er 3, 2, 1, eller 0 kvinner som har Anne som eneste fornavn og Gunnerød som etternavn, jeg kan herved bekrefte at det ikke er 0, jeg eksisterer jo ; ))

ifølge den siste statistikken, følte jeg meg litt spesiell alikevel, til tross for at jeg deler navnet mitt med mer enn 60.000 andre...ja ja pytt pytt...

som dere vet er jeg overvettes interessert i historie...hi-hi..

her kjem litt...

fra 1880-1891 var Anne fra 1-10 plass ett sted i mest brukte navn...

så tok populariteten en laang pause....1892-1901

så plutselig i 1940-1971 var Anne på 1.plass...det er leeeenge......det er mange Anne'r det.....

etter 2000 frem til nå, er ikke navnet Anne å finne blandt de ti mest brukte navnene i det hele tatt..

så det betyr vel at det er på vei til å bli ganske spesielt igjen !!! YES !!!

No comments: