Sunday, March 14, 2010

"ASKEPOTT" I "HOLLYWOOD" BURSDAG...

...en lørdagskveld, ble personale i sjmkrk invitert i 60 årslag til en norsk mann, som hadde nyåpning av huset sitt og feiret dagen samtidig, han jobber med feltsykehus, under naturkatastrofer ol....har aldri møtt ham før jeg, men fikk gleden av og være med på denne storslåtte feiringen...vi kom til ett hollywood lignende hus, med vakter utenfor, ble mottat med blomserkrans om halsen, velkomstdrink, og forrett, i en lekker hage, med utsikt til en elv som gikk rundt huset, med søte trebroer, prammer ol. til dekorering.........
...i bassenget var det laget en privat liten øy...."heilt flott",sant vel lamjay ??...
...etter nydelig buffet, var det live music, danseshow og underholdning ved bassengkanten, jeg satt til bords med en elvis-etterligner, han har drevet med masse veldedig arbeid, ville ha nr mitt, slapp av han er 50år, homofil...så det blir ikke noe dating prosjekt, beklager.....
...de hadde leid inn dansere fra transvestitt-danseshow i byen, de er kjempesøte og råflinke til å danse...jeg å pleier jo ha danseshow ute i hagen når jeg feirer bursdagen min mener jeg......
....kaka......
...før vi takket for oss, var det ett rasendefint fyrverkeri, jeg har funnet ut at jeg synes det er veldig stas me rakketter, store, fargerike...men vet det er dyrt, så må være spesielle anledninger...

2 comments:

Gunn said...

Hahaha...nesten lika store som Røvær den øye i bassenge!!! må ta meg ein tur å sjekka den ut når eg komme t Pattaya!! Kjekt me nye innlegg, spennande å sjå ka dagane består av!!! Sko så sykt ønska eg va der me deg.....

Anne Gro said...

Wow, han bor jo like flott som vi gjorde på luksushotell i Kenya.. :)