Thursday, June 24, 2010

MINIFERIE I BANGKOK

...søndag kveld sist helg, dro jeg til chaeng wattana road og møtte Vera og Wathana, vi gikk ut å spiste, og etterpå koste vi oss med en drink på hotellets resturant....
...mandag morgen var vi så vidt innom å sa hei til Wathanas bror Bath og kona hans......
...en svipptur innom home of praise, før turen gikk til Platinum fashion mall.........
....JA, jeg skjønner at det står sexy bh, på engelsk, men noen gg er det gøy å lese ting på skilt som om det var på norsk, sexy bra !...hi-hi....
...digga dette skiltet og......
....jentene på tur, Vera, Napat, Mio, og Parika........på japansk resturant.....
....etter en dag på "trask", i butikker...gjør det godt med formassasje, da må de skittene labbene vaskes først.....luxus....
....på plass i stolen...til en times velvære......
...noen detaljer fra massasje plassen.....de gjør det lekkert.....
...en mini tempel må til...for å bringe lykke og hell over bedriften....
....en skjønn stein-munk på hylla...
....etter massasjen, var de andre klar for å kikke enda mer, jeg hadde dekket dagens shoppingbehov følte jeg, og satte meg på Swensens med en bok............
....tilbake på hotellet, tok vi et avslappende deilig kveldsbad, og kom over dette skiltet.....hva er OT tro ?? 555 hi-hi....det ække så greit.....
...miniferien ble avslutta med middag på hotellet, før jeg snudde nesa him igjen.....kjempefint pynta....
...Vera elsker frukt-shake og er i ekstase over å kunne starte og avslutte dagen med det, denne gg en vannmelonshake....men tror nok mango shake kroner listen over favorittene.....; )))

No comments: