Tuesday, June 8, 2010

"I BAKVENDT LAND, DER ALT GÅR AN"....

....å være sjåfør i Norge, og å være det i Thailand, e'itte heilt det sama.....her spretter det fram mopeder over alt, på alle sider, og noen ganger t.o.m imot kjøreretningen......det føles noen ganger som om det finnes flere mopeder enn biler i Pattaya....lurer på hvordan tallene er.......??
..I Norge er jeg ikke spesielt redd for tordenvær, men må innrømme at jeg er en smule mer skeptisk her i Thailand....når lyktestolpene ser slik ut.......
....får jeg det ikke med meg denne gangen, får det værr'a, jeg kjører bare EN gang : ))).....
....denne lastebilen er stappfull av arbeidere som fraktes mellom arbeidsplassen, og hjemmet sitt....
.....har du en ape, og du skal forflytte deg, binder du den bare fast på sidevogna..... ; )))og tar den med deg sammen med kokosnøttene....
....familiefremkostmiddelet i Thailand....

No comments: