Saturday, December 27, 2008

TAKK

Jeg ønsker å TAKKE HJERTELIGST alle som har hjulpet meg den tiden jeg har vært hjemme...

det være seg bil til låns, spandering av mange slag, avslag på varer, osv osv........
og sist men ikke minst ALLE DERE som har gitt pengegaver til prosjektet jeg skal jobbe i, eller til livets opphold penger til meg...jeg er OVERVELDET OG RØRT av deres OMSORG på mange plan..........

en STOOOOOOOOR TAKK RETTES TIL MAMMA OG PAPPA, for at jeg har kunnet bo hjemme denne tiden med alle dets medfulgte goder !!!

Ærbødig hilsen fra Tabtim ; ))) mobil nummeret mitt i bangkok + 66 85 15 81 66 7

mail : anne_gunneroed@hotmail.com hjemmesiden til prosjektet jeg skal jobbe i det neste halve året : http://www.faalangfon.blogspot.com/ les der å her, å hold dere oppdatert ; ))

1 comment:

herren og fruen burman said...

gode annemor, GOD TUR!!!! det var superkos å treffe deg en snabbis da vi var i vestfold begge to, håper det blir en gjentagelse om ikke aaltfor lenge!! og så håper jeg du kommer til å få det toppen der nede, og får vært god mot mange som behøver det..