Sunday, December 28, 2008

MELLOMLANDING...

Så satt vi her da vi 3, tro håp og kjærlighet...eller var det tabtim, gunn, og bikeey ; )))

ja nettopp det, etter en heller søvnløs natt, hvor tinga ikke var i kofferten før de måtte være der, fulgte mamma og pappa meg til gardemoen, hvor vi møtte gunn og bikeey.

pulsen er aldri så høy som når du sier hadet til de du er glad i..............men vi vinket og vinket, og slang slengkyss, det hjelper på...

møtte tilogmed kjentfolk på flyet, da venninna av søstra mi sku til istanbul med typen sin, artig sammentreff ; )

etter ca fire timer på første fly til istanbul, har vi funnet oss en restaurant, med SOFASTOLER, kunne ikke vært bedre, etter litt mat, sovna jeg en time...imens disse highteck-venninnene mine satt med pc-ene sine ; )

da vil jeg bare sei natti natt til noregs befolkning..om noen timer, og snart god morgen til de i bangkok...de "har" å våkne snart å begynne å stryke skjortene til vi kommer.....sku bare mangle synes jeg ???  hi hi....er jo storfint besøk de får, med ferdig hullete bukser...

snakkas, okey take care bye bye...sender en extra klem til linni, som nok også har litt høy puls idag..du er med oss i tankene og hjertet............

segen klem tabtim ;  ) ) ) ) ) 

1 comment:

Anonymous said...

ååå fyttigrisen tabtim...ja tusen takk for den ekstra klemmen.Hadde høg puls.Det hjalp at dokke ringte meg.GODT NYTTÅR....ha ei heidundranes FEIRING....CHANG:)me like BIG TIME.


SMASK SMASK:)


Påskeharen:)