Sunday, December 7, 2008

MINI-HALD TREFF I OSLO +++......

Ikke helt iform idag, har tatt vaksiner..og ble VELDIG kvalm etterpå...nå lurer jeg litt på om jeg har blitt smitta av omgangssyke som går i boligen hvor jeg jobber, får se hvordan natta blir...så dere får leve med at bildene er litt hulter til bulter...orka ikke prøve så mange gg..... Tabtim i julegatene i "tigerstaden"............sharm...............
Dagen etter HALD treffet,( for de som ikke kjenner til HALD, les mer om denne fantastiske skolen på http://www.hald.no/ ) var det advendts-fest i kollektivet til Bente...skulle tro det var HALD treff da og, for jeg møtte 2 jenter f.v som var i Thailand med HALD året før meg, og ei som var året etter meg ; )) artig å mimre litt sammen....om livet i klong toey slummen i Bangkok.............
....på advendts-festen ble vi nesten 35 stk, noen hadde laget quiz.....og disse to søskna sørget for lytte oppgavene, utrolig festlige sammen ; )
Da jeg var i Oslo, rakk jeg en lunsj med søster..ikke dagligdags at vi 2 spiser sammen på en fin plass...men veldi trevli ; ))
Her er gjengen fra HALD treffet samlet, på ca 2 ukers varsel, synes jeg det var godt gjordt at vi ble hele 11 stk..i disse førjulstider....og som den reiseglade gjengen vi er, manglet vi mange som var ute i den store verden..benytter anledningen til å ønske alle dere reisende også en GOD JULEHØYTID !!
...artig å se folk igjen, og høre hva de forskjellige bedriver i noregs land....tida fløy fort med skravling og ikke minst...
....Bente`s "party-muffins".......
.....avskjeds-stunden kommer alltid alt for raskt...så vi tok en ekstra stor fellesklem...f.v Ingeborg, Mari, Tonje, meg, Marianne og Marthe ; )

No comments: