Friday, September 10, 2010

TREE TALKS GALLERY OG REST. ÅPNING AV BOBBYS EXIBITION

...på veien dit var det nydelig solnedgang......

...Bobby hadde maleshow for oss, lagde fire bilder.....fort fort, men han hadde virkelig planlagt tilbehøret idetalj.........
....dette motivet er india-inspirert,"den hellige"elefanten fikk pyntet opp omgivelsene sine, med blomster, røkelse, vann, lykter med levende lys osv.....
...alle fikk hver sin t-shorte, som Bobby hadde dekorert, disse koppene var så stilige, de stod "stabla" utenfor...

....Bobby, Napat og meg, veldig koslig å se Napat igjen, var blitt en stund siden....og Bobby, tusen takk for invitasjon til denne artige åpningsfesten....
....skulle det være et bilde du ville kjøpe kansje ?.......

...Boy ville visst være med på bilde også....
....denne var så elegant......det er lys i midten, men det er ikke slått på, med det er den enda kulere..

...levende kunst, føttene til Bobby etter maleshowet.....
....disse fire studentene malte meg, plutselig på slutten sku de putte på Napat også, det ser du på tegningene, Napat som er ei så vakker jente, var ikke til å kjenne igjen idet hele tatt.....

...hei hvor det går....
....trenger ikke bruke pengene mine på silikon jeg, ser det ut til.......det var da måte på til overdimensjonering........brystene mine er nesten større enn hodet, jeg vet ikke helt.....
...dette lignet mest på meg......bra jobba på 10 min....
....Bobby har laget selvportrett ??.....med smykker stukket inn i bildet......
...første gg jeg møtte disse to jentene, de var livlige å snakke med...med hun til venstre snakket med VEEELDIG høy stemme etterhvert.......det var hun som tegnet bildet av meg med så store bryst.....Ian, heter hun.....
....denne mannen, er visst en veldig kjent popartist (?) i thailand......het noe som hørtes ut som Titt....

1 comment:

Anonymous said...

Mangen flotte bilde av dæg ja... ehh... :) Hels kjende ifrå mæg

Ska såå te Jatujak i november, jippi:):)

BK