Friday, September 10, 2010

BURSDAGEN MIN BLE FEIRET PÅ JÆREN IÅR

...fikk pakke på senga, av venninna vi, knallkoslig......
....jeg hadde invitert en ganske stor gjeng, men siden disse tre var i bergen, med en liten en, trodde jeg det ble for langt å reise for ett døgn.....men jommen kom de ikke overraskende på trappa 11.30 på dagen min, det satte jeg stoor pris på, første gg jeg møtte jr og, skjønn kar.....
...veldig koslig å ha med seg barndomsvenninna mi til jæren, slik at hun fikk treffe de jeg har blitt kjent med di siste åra.......
...20 stk på dolly dimples på bryne..........

...nam nam.......6 mnd siden sist jeg spiste glutenfri pizza.........

...venninna mi på høyre side, har jeg kjent hele livet, imens venninna mi på venstre side, føles det som om jeg har kjent hele livet, selvom det i virkeligheten bare er litt over 4 år........
...utrolig koslig at såå mange kunne, og ville ta turen midt i ferietiden...........gøy å møte så mange på samme dag, som jeg har blitt kjent med på helt forskjellige steder.......
...det var masse ballonger i taket med helium-gass inni.....denne gassen benyttet de da de sang bursdags-sangen for meg................
.....imens jeg stod på en stol.......bærre'lekkert.........
.....disse tre, har jeg blitt kjent med i bangkok.....tro det eller ei..........nydelig thailand gjeng... synd du ikke kan være med i november Tatthoo........, Lamtan, Tatthoo...Tabtim, Lamjay......
..Jungel og Fjelltur-gjengen fra thailand, vi rakk og oppleve masse morsomt og utfordrende på kort tid.........SATTE STOR PRIS PÅ AT DERE TOK DEN LANGE TUREN IKVELD, 5-er banden, utrolig sporty gjordt..........
...mangler ei på dette bildet, ellers ville Bildøygjengen vært komplett....vi har hatt utrolig mye gøy sammen, i skog og mark, på taket (!), i sjøen....internatliv osv..........
.....Røvær, thailandvenner......vi har aldri hatt trøbbel med å få tida til å gå, i hverandres selskap....chay may ???....hi-hi.........
...se der ja, der var hele bildøy-gjengen samlet.......
....vi fortsatte feiringa hjemme hos venninna mi, her er en kamerat i sving med kakepyntinga....
...- hold an'kompis.....bra jobba dette her, dere ser at det står.....ja du vet det tallet jeg fylte.....nok om det...; )
....hm hvem har kjøpt lys, som tennes og tennes, og tennes....?? jeg blåste og blåste og blåste.......
...her campa vi, lenge siden vi kunne skravle på senga kjære.......tusen takk for gjestfriheten og utlån av huset til feiring gode huseier........

1 comment:

Anonymous said...

Hei hei:)
En kjempe koselige dag, kjekt å treffa nogen av dine venna. Å tur kameratane åkkas æ jo bare såå hærlige:) Så godt at du ao hadde en flotte tur te flotte Jæren, du må snart kåma ijenn. Allti velkommen her, kansje på øvenatting i hengekøyå???

BK