Friday, September 10, 2010

REVÅ-ROCK I FON, OG BESØK AV BENTE..

...ganske særegen inngangsdør....hi-hi.......
...helstekt gris....
..nye utedoer på rekke og kø........
...sansen for disse skilta........det var nå et par byjenter som utfordret søle-skjebnen med høye heler og hvite tøysko.....skip o hoi'..........lykke på ferden....
......noen som kjenner disse 2 "skogstrolla"??.... sånn ellers så går det greit eller ??..........
...JAA, vi var veldig våte, men hadde det morro....
...ikke sant ??
...blitt skikkelig fancy scene nå, en sku ikke tro at dette var midt på et kubeite i fon........i dette bandet, som spilte helt til slutt, spiller fetteren min......
.....her har du ham i midten.....
....JAA, jeg er stolt av å være kusina hans, de var knallflinke, håper å se de igjen til sommeren igjen......
...var så heldig å låne nabon's hus for anledningen, FANTASTISK STED Å SPISE FROKOST....
.....dette hadde jeg ønsket meg lenge....kakao med krem, godt selskap, og laaaang tid til frokost og sol.....
....finner du ikke sjelefred med denne utsikten, og stillheten, skal du lete lenge tror jeg......
...HJERTLIG TAKK for lånet av huset, og takk for besøket Bente...håper vi sees i thailand ; )

No comments: