Wednesday, April 15, 2009

PÅSKE - EASTER

....påskeblomstene våre.........
....langfredag fikk vi en påskeboks med snop av gunn, nammmmm....kjempekoslig.......
....oppi var melkesjokolade, diiirekte importert fra røvær......å den mørke sjokoladen jeg synes er best her nede......jammi.......
......da jeg var på vei til 1.påskedagsgudstjeneste i den svenske krk i byen, kom jeg på at omgivelsene og tempraturen hadde ikke vært helt lik i våle, på vei til krk der.........
....og jeg har enda ikke sett skytrain....oppover kirkevoll - bakken.......................
....i den svenske krk synger de av og til norske sanger også......det liker vi........
....vi var tre norske og fem svensker........
....verden er ikke så stor, i sjømannskrk møtte jeg på to norske jenter, ingebjørg og åslaug ??......
som visste seg å være kusiner til en misjonær jeg kjenner, som jobber i mukdahan.....
...i den svenske krk var kycklingen på plass, og vi ønsket hverandre - gla `påsk !!
....langfredag var jeg også der, da var vi bare to norske å presten.......men det var spesielt å sitte ute i hagen under palmene.........

No comments: