Tuesday, May 13, 2008

TRENINGSSENTERET MITT ; ))

Jeg har funnet ett sted rett ved jobb, med treningsapparater, aircondition ol.. ; ) Det koster bare 40 bath for ETT ÅR !!! ( 7 kr ) myndighetene her fiksa dette flere steder slik at ALLE skal ha mulighet til å trene, kanskje Norge kunne lært av det ?? Jeg likte jo ikke å trene på apparater før, men nå har jeg blitt veldig gode venner med denne maskinen....som dere ser på tøyet mitt, er det godt å varmt å trene her, selv med aircondition...
En dag hadde jeg konkurranse med meg selv, satte maskinen på maxs motstand og stod der en time, da fikk jeg ny rekord på lengde og forbrente calorier..8,8km og 1010 calorier...1-0 til meg selv..hi-hi...
Her ser dere hjørnet på bygget hvor treningsenteret er, og husene rett frem er starten på området jeg jobber i..3 min å gå fra jobb, perfect ; ) men ganske kontrast å gå der å trene, når en tenker på hvordan de som bor i husene her i slummen har det....men tror jeg har veldig godt av å bli minnet på det hver dag....
Utenfor treningsenteret er det en fin park, med nye lekeapparater til barna....
...det er også aerobic hver dag, i friluft...morsomt, masse damer er her trofast hver dag...og de har lagd seg en teamfølelse ved at de har samme farge på t-shortene, mandag rosa, tirsdag orange osv...festlig ; ) her er instruktøren i siget...
...denne dagen var det visst litt uoverenstemmelser med t-shortene..men men...
PS: dette er et snikfoto, for å vise at alle forskjellige folk trener der, mange indiske damer er trofast der med "kjortelen" på plass...bra !! ellers alt fra piltyne jenter som orker 5 min på tredemølla..til svæære mannfolk, som løfter så tunge vekter at du hører de stønner i hele lokalet..

1 comment:

Unknown said...

Så bra at du representerer Bildøy på treningssenter i Thailand =)
Dæ kan me liga vettu ;o)