Saturday, May 17, 2008

17.MAI - HIPP HIPP HURRAAAAAAAAA

Joice fra HALD, var med å feira..koselig !

"Familien" min hjemme før avreise...
Thanan var så skjønn med hvit skjorte og flott sølje..
Tog er gøy, selvom det bare varte 10.min..fikk ikke helt dekket korpsmusikk-koten min kjente jeg, "bop" så var det over...
Thaimusikkanter..jeg er ikke spesiellt musikkalsk, men Ja, vi elsker ..gikk loooovli seint iår, eller hur ?? ; )))
; ) ; ) ; ) ; ) ; ) ; ) ; ) ; )
Naammmmm....
Hilde og Kjersti i finstasen....flotte damer....
Bjørkeløvet var erstattet med palmeblader for anledningen...
Noen blei mer slitne av tog-gåinga enn andre...
På ettermiddagen var jeg i Karis konfirmasjon, vi fikk FANTASTISK god mat, fra foretten med melon og skinke, nydelig middag med grilla kjøtt fløtegratinerte poteter..til desserten som var karamellpudding...Dag hadde laget all maten selv, godt jobba, som Arne sier ; ) flott kake ??
GRATULERE MED KONFIRMASJONSDAGEN KARI ; )
Kari leste noe veldig fint idag, gjengir det her til ettertanke...
Watch your thoughts, they become your words.
Watch your words, they become your actions.
Watch your actions, they become your habits.
Watch your habits, they become your character.
Watch your character, for it will become your destiny.....
- Frank Outlaw -
..og ett bibelvers, som var gjengitt i ei barnebok Kari var veldig glad i...
Velsignet blir den som er god mot andre..
- ordspr. 22.9 -
Adelin nymalt og fin i rette fargene for anledningen..
Kjersti, Hilde, Robert, meg og Joice..
Thanan smaker saftis for første gang........

2 comments:

Linni på nye eventyr:) said...

Hei hei!! Så mangen koselige bilde:) Fekk du pølsa??
Såg ud så ei jille feiring...
Snakkes

Sheta said...

Hei, hei.

Takk for kommentar på bryllupsbloggen vår. Vi setter deg opp på liste for overnatting, så hører du nærmere fra oss etterhvert når det gjelder det praktiske. Sannsynligvis blir det i gangavstand fra kirka. Når det gjelder maten, har catering-folka våre lovet å lage all maten uten gluten, så det skulle ikke by på problemer.