Wednesday, May 27, 2009

VEIEN OPP I FJELLET, PÅ BESØK TIL FARUNG..

..I mae hong son fikk jeg overnatte gratis på politistasjonen....Bongarn som er politisjef, vartet opp med mat, både til foreldrene til farung og meg, da de kom for å hente meg..det vanket ikke mindre enn 8 tilbehør til risen....skal det være så skal det være............smakte fantastisk...........
...etter å ha flydd til chiang mai, ventet 5t der, og flydd videre til mae hong son, med en overnatting der, var det endelig klart for mopedtur...10 mil.....litt støl i baken da ja....kjørte 5 mil selv, med gir og greier.......dette bildet er tatt 10 min før regnet pøøøste ned, da ble det kaldt....var helt vissen på hendene da jeg kom frem...........brrrrrrrrrrrrr..................................lenge siden sist jeg frøs...............
....slik så jeg ut da jeg var vel fremme ved huset deres......veien var så sleip at jeg måtte gå deler av strekningen....slippersene satt fast i gjørma, så til slutt gikk jeg barbeint.......se bildene under...
.....jammi........dette har dere aldri opplevd slippersene mine..."vi" trenger ikke mlde oss på den utrolige reisen vi...vi har jo opplevd det meste etterhvert selv.....
....slik ser badet ut der jeg overnattet i mae hong son...denne kvelden var det ikke vann i dusjen, så da dusja jeg med den orange balja som står der...sharm og........med ett par kakkerlakker som tilskuere....
...og her sov jeg en natt........husdyra her er maur-maur-maur over hele gulvet, men de gjør meg heldigvis ikke annet enn å gå over kroppen min når jeg sover......

No comments: