Saturday, May 30, 2009

STOLT AV DE TRE NEVØENE MINE !!! PROUD OF MY THREE NEPHEWS

....den yngste i nusselig dress og sharmerende hvilestilling vil jeg si........; )))..............
....den midterste stående med caps på dette bildet, hvor han beundrer en ny el-bil.......da han så den sa han : - den var stilig, gitt...sånn vil jeg ha når jeg blir stor !!........................
....den eldste i rutete skjorte, han går på en skole som skal legges ned til sommeren, da han ble spurt om han synes det var leit at skolen skulle legges ned, svarte han : - Egentlig synes ikke jeg det er så trist, på den skolen vi skal begynne neste år, har de en ordentlig fotballbane, å det har de ikke her altså..
( de to siste bildene er fra avisa hjemme ) GLAD i dere alle tre, gleder meg til å se dere igjen ; )))

No comments: