Monday, May 11, 2009

MED SAND MELLOM TÆRNE........

.......ENDELIG kom dagen da jeg skulle på tur til sjøen med gode venner, første gg på de to årene jeg har vært her, at jeg har vært turist på ordentlig........her er taxien stappet på vei til buss-stasjonen...
..reisefølge er bikeey, lamjay, kameraten vår budis og sønnen hans moo...her skaffer vi billetter til krabi, 12t tur med buss....


...railey beach for de som er kjent....
...budis klatra der det var mulig på turen, men denne gg gikk det ikke...HIPP...
..OG...
...HAY....( internt, beklager..men du tok den palmer ?? )

...mulig dette bildet er opp ned..vet ikke...hi hi...
..alt skal prøves..barfot..

...som far så sønn...
...bjørgs døtre i ny habitt...
...er det noe som heter sjøkunst ???...
...her vil jeg ha bryllupet mitt en gg i fremtiden...
...2 svette jenter på toppen av ett utsiktspunkt, hvor man må klatre opp...skitne og fine..

...så var det nedturen til lagoonen, den var bratt...var litt mo i knærna da gitt..
...men det gikk bra..
...ett velfortjent bad...
...stolt gjeng..som nådde målet...
...sånn skal det gjøres budis..ohh glemte at han her er proff ja..sorry, du er god du...
....apropo apekat
...lekeslosskamp er alltid stas...
....ett kortspill som thaiene kaller slave, ble en slager på turen..kha phoom....
...jeg kan ikke skryte på meg at jeg ble så brun på turen, jeg var stort sett i aktivitet på en eller annen måte...

..i norge da jeg kom opp til 12m høyde, hylte jeg..denne gg var budis advart mot at jeg kom til å hyle, men jeg klarte å la vær selv på 21m høyde, kommer seg...
...21m.....
...knallmorro, men måtte gi meg da det gikk hull på vannblemmene på hendene....
...på grottetur etter det er stengt, må man ha med lys selv...


....en bør ikke slutte å leke selv om en nærmer seg 40..

...back to koh lanta etter 7 år...
....moo var ikke noe mer glad i å smile på bilder enn faren sin, så jeg måtte kile ham...glad i dere jentene m


...budis er kunstner, og moo tar etter..flink...
...budis malte utsikten....

....soloppgang....

....solnedgan

...en morgen klokka 8 jogga/gikk jeg 12km 2 timer...
...til en nasjonalpark...måtte ta bilde som bevis...
...en kveld var bk og jeg på matkurs....kan anbefales..les på http://www.timeforlime.net/
...synes vi kledde det jeg....


...på speedbåten over til koh lipe...gunn har dratt til bkk for å ta imot to kamerater fra norge...
...vakkert....

...norge...og circus der vi er fra...alle tre..

...siste kvelden tok budis og bk seg en swingom..budis hadde litt trøbbel med rytmen, hadde visst ikke dansa slik som dette før....
TAKK FOR EN FANTASTISK TUR !!!

No comments: