Sunday, October 19, 2008

OLAF TUFTE OG JEG I RUTE...FAA LANG FON FEST PÅ JÆREN

Overskriften kommer av at Olaf Tufte og jeg tok samme fly frem og tilbake til Stavanger, sånn er det med oss "bissniss" folk....eller kanskje ikke jeg kan menge meg med den gjengen........... Gjengen samlet igjen..FANTASTISK ; )))
"Aarsland" ble ett år eldre....good å se deg igjen ; )) heldigvis bare to dager til neste gg nå...
Bikeey og Linni hadde samlet over 50 stk til Faa lang fon fest...hele sist fredag var vi med Be og lagde thaimat...morro.her ser du noen av ingrediensene vi brukte...
Gunn med en bitte liten "svinefilet"....
...da strømmen gikk pga overbruk på samme kurs..måtte vi sette en ekstra komfyrtopp ute,her er Gunn i sving i ekte thaistilling og med loffebuksa på.....gler meg til dette blir virkeligheten i fjellene........

....salgsdisken med skjerf som er vevd i fjellene, putevar fra thailand og Be`s nylagde cd......
...skjerfa slo an, her er en lekker trio samlet for å se om de kler fargene de har valgt ut på skjerfa....
....til slutt ble det mat på kjøkkengjengen og.....nam nam.....
...ca 55 stk var tilstede, bra jobba som Big boy ville sagt.... ; )))
...jeg oversatte for Be for 1.gg..godt det var mørkt i rommet....rimelig hjertebank da ja, men det gikk bra..tror jeg.....???
...Be opptrådte med sangene fra den nye cd-en sin, knallgøy å høre han synge, fortsett med det kompis...
.....opptredenen endte i stående applaus, det sier jo sitt.....gratulere med utgivelsen ; )))
takket være disse to greie gutta, fikk vi både filmen og lysbildene over på storskjerm tilslutt...TAKK FOR GOD HJELP JAN HELGE, OG EINAR ; )))
...Linni var en "rev" på dansegulvet ; )))
...det var mange som fikk seg en eksotisk smaksopplevelse, da de prøvde thai-ølet, Singha...

2 comments:

Anonymous said...

Så bra blogg:) Ja allti jillt å vær samla m go gjengen. Tru dæ blei en vellykka fest, bra jobba!!!! Å du jore en kjempe jobb m å øvesetta, du æ good!!! Glede mæg såå te i mårå:):)

Bikey:)

Anonymous said...

Herlig! :D