Friday, October 3, 2008

HØSTFERIE PÅ BLEFJELL

Boka "Tippi i Afrika", som jeg hadde med fallt i smak : )
Pysj-frokost klokka 8, etter en time lesing i boka "Tom i villmarka"...en pus som ble glemt igjen på setra da familien reiste hjem..spennende....
.....natur.......
Gutta på "mount everest"........
..hvor skal vi hen tro ?? den mellomste nevøen min mente at han så nordpolen helt der borte hvor snøen lå på fjelltoppene, men han så ikke isbjørnene...
..stolt kar etter å ha nådd frem til målet etter 7 t ute..med en sharmerende sirkelfomet kakaobart..
..tv-titting og bok-lesing kan kombineres...
...."den som sover synder ikke".......
.....................det tror jeg er noe av det beste med tida her i Norge, de opplevelsene jeg har hatt sammen med nevøene mine............

2 comments:

Astrid said...

Så koselig å se hva livet ditt inneholder om dagen, Anne! Ganske anderledes enn mitt vil jeg si;) Take care, snakkes om ikke lenge!!
Klem

Anonymous said...

Så skjønne nevøer du har. Ser ut som du har det bra. Jeg er godt i gang med studier i Oslo.