Friday, October 3, 2008

GJENSYN MED BANGKOK FAMILIEN MIN, OG BESØK AV BE ; )))

Det var rett og slett fantastisk og se denne gjengen igjen, jeg fikk med meg mamma til Oslo, da vi skulle hente Be, slik at hun fikk hilst på Be`s kone og to sønner.
Morro at mamma endelig fikk se mitt andre fadderbarn...solstrålen Thanan !!! det beste var at han ikke hadde glemt meg..
...vel hjemme fra oslo, kom Olaug på lunsj ; ))
Be fant seg fort til rette på landet ; )
Besøk i hytta mi ; )))
Lørdagkveld var vi bedt på middag til ett vennepar av meg, fikk deilig middag, skravlet og spilte spill....koslig kveld...morro å snakke thai igjen....
Lærte Be og spise egg til frokost i eggeglass...

Søndag var vi på besøk hos lillebroren min og dama, de har firhjuling og Be fikk lufta seg litt på den...før vi skulle på båltur i skogen ; )
Blåbær....nammmm......
Ut på tur aldri sur ; ) vi var 11 stk !!! manglet bare pappa,og mannen til søtra mi, så hadde hele familien min vært med..
Bålkos...han som ligger helt til høyre får visst røyk i øynene tror jeg....
...ennå en verneverdig dag...


sage-trening....
..min staute flotte storebror med vandrestaven ; )
..to "nye" gode venner...
to skjønne nevøer som trives i hverandres selskap ; ))
PERFEKT ; )))
Den eldste nevøen min prøvde ut engelskunnskapen sin på Be..
Lillebror tok dette flotte naturfotoet !!!
Vaffelrøre på flaske blir forvandlet til sveler på bålet....= vann i munnen ; )
En kald thai på tur..det var knallfin og varm sol da vi dro fra mamma, så jeg og hadde for lite klær på..brr...
Minstemann tok formiddagsluren på armen til mamman...
............
De to hundene vi hadde med på tur, Pia og Rex, lurer på hvor "mamma" har blitt av.....
Kjerag neste......
Tror alle aldre storkoste seg denne dagen...
Gjengen samlet....
Brothers and Sisters.....; ))) håper dette kan bli en tradisjon..??
På kvelden lagde Be thaimat til de hjemme...
...namm alle synes det smakte fortreffelig.....
Mandag morgen besøkte vi storebroren min på jobb, hvor Be fikk prøve spikerpistol ; )fornøyd kar ; ))
Vi var så heldige med været, se på himmelen ; ))))))
Be i hytta mi, ved siden av bildet av T-bone, hvor kameraten hans er vokalist..Bikeey og Linni under ; ))
Her er hjemmet mitt..
...med en sharmerende "sliten" låve ved siden av...tror det kriblet litt i byggmesterfingrene til Be da han så denne..
Be, sammen med mamma og pappa.
Da var tiden slutt, gikk vannvittig fort, men vi rakk mye og, TAKK for besøket og VELKOMMEN igjen...fra Holmestrand med tog, gikk turen videre til utafor Oslo....

1 comment:

Anonymous said...

I come to see all very nice picture.
Especially handsome guy name's Pey...