Monday, June 2, 2008

LUXUSKINO MÅ PRØVES EN GG..

Hilde, Kjersti og jeg ga Kari en luxuskinobillett til konfirmasjonen, så hvorfor ikke henge seg på selv og..Kjersti har desverre dratt hjem til nordøst igjen, så hun var savnet. Her ser dere filmvalget, og siden Indiana Jones stadig løp, måtte vi å springe litt fant vi ut...Luxuskino her, koster det samme som en vanlig billett i norge, og en vanlig billett her koster 19kr....jadda......
Før kinoen var vi å spiste taco, ska sei det var NAMMM !!! Kari tok et snikfoto av meg hvor det så ut som sugerøret stakk opp i nesa mi, det er sensurert ; )
Do - besøket før kinoen, var en opplevelse i seg selv bare det, her var det burgunder fløyelsofa, sirkelformet do, og skinndekte dører........så jeg slang meg "neppå" litt imens jeg venta....
Før kinoen, kunne en også prøve gratis fotmassasje el massasjestol..og vi fikk en gratis drikke.
Slik så gostolene ut, med teppe og pute tilgjengelig.....tror det var ei som ikke er på dette bildet som koste seg så i disse stolene, at filmen plutselig føltes litt kort.....vet ikke hva hun gjorde med lukkede øyne jeg... ( Hilde, vet du ?? ) mobb mobb, jeg har litt å ta igjen....

2 comments:

Linni på nye eventyr:) said...

Åhh dæ såg good ud å vær på luksus kino, æ jo et must når æg ska ner ijenn:)
Så æ dæ jo allti jillt å sjå bilde av di hærlige ongane, du æ goe!!
Me snakkes

Hilde i Thailand said...

Hehe...den stolen og teppet formelig innbød til slumring, spør du meg...
Visste ikke ordet av det før han Indiana plutselig sto der og GIFTA seg?! Herlighet gikk glipp av all romantikken på forhånd...jaja...
God tur til Laos i dag - ikke forsov deg, Anne!
Klem fra Bangkok.