Sunday, June 29, 2008

HILDE HAR REIST....TRIST...

For ca to uker siden forlot Hilde smilets land, og dro him til Noreg..har litt abstinenser etter å trykke på tlf å ringe Boss Tower kjenner jeg, er så good med en hverdagsprat på norsk i ny og ne, om livets gang i Bangkok..Savner deg her, vi har blitt ganske godt kjent etter 10 mnd i sammen by,hvor vi har fulgt hverandres opp og nedturer i livet..TAKK for mange goe samtaler og ikke minst latteranfall......f.eks på kafe i sukhumvit..har aldri svetta så mye sammen med noen, som med deg,vi er goe..om vi skal si det selv.KONGE og ha deg som kollega !! lille "sprudlemus" ; )))
Vet om en som savner deg..og gitartimene med deg..dere var ett knallskjønt radarpar......
GIVE ME FIVE............for innsatsatsen !!! står til terningskast seks.
sorry..MÅ bare mobbe deg "litt", etter som jeg kan erindre har du mobba meg litt før på denne bloggen..da vi fulgte Hilde på flyplassen, hadde hun som alle andre "litt" overvekt..hadde en liten nødompakking...men jeg bør passe meg for hva jeg sier...snart er det min tur !!!
Her er gjengen som møtte opp og ønsket GOD TUR HJEM, trygt hjemme i Norge, med Bergen som første mellomlanding, vet jeg at Hilde savner klesplagg som shorts og t-shorte....og føler seg heller litt innestengt i tykke gensere..............VI SEES,GLAD I DEG SNUPPA ; )))) <3 KLEM FRA TABTIM ; ))

No comments: