Saturday, December 1, 2007

visatur..

god morgen,nå er klokka 03.45 på morgenen søndag..jeg skal dra til flyplassen og ta fly til ubon,buss til mukdahan...
mandag og tirsdag er jeg i laos for å skaffe meg nytt visum,tilbake i mukdahan en natt,og hjemme igjen onsdag formiddag.........

koslig hvis dere som er innom bloggen skriver kommentar imens..så har jeg liksom litt "post"og glede meg til når jeg kommer hjem...

blir koselig å se igjen språklærerne mine,og kanskje noen av misjonærene hvis de er hjemme..

snakkea,klem anne ))

6 comments:

Lise og Magnus said...

Hallo!

Vo kommer til Mukdahan i morgen, da maa vi jo treffest en dag foer du reiser! Vi bor paa gjestehuset, enn du?

Klem Lise

Nils said...

Se det ja. Skal si du får opplevd en hel del! *litt misunnelig*. Ha en fortsatt fin desember...

Nils!

Inger Hanne said...

Hej snuppa!
FANTASTISK det forrige blogginnlegget ditt altså, så mange flotte bilder! ser ut som du storkoser deg i den thailandske villmarken:)Og i Laos du...misunnelig altså:)

Eg har nett komt heim fra ein lang dag med lesesal og kaffi...bra det snart er ferie!!

Stå på videre min venn!take care!

#Adventsklem#

Unknown said...

Haia kjære venn!! =)
Nå er det tredje dagen vi har sittet i kjellerstova fra 9 til laangt på kveld og lest på eksamen, men heldigvis virker det som det har gått greit på de to vi har hatt =)
Måtte ha en liten pause nå, og kooser meg med å se hvor bra du har det =)
Har tatt meg fri fra jobb idag, men unner meg å se bonderomantikken som begynner snart =D =D
Julestemningen er på vei, og gleder meg sykt til ferie, og ikke minst til at butikkene skal begynne å selge FIKEN ;o) ;o)
MISS U!!
- love -

Anonymous said...

Hei Anne:)

Knut her (Bente's). Kom tilfeldigvis innom sida di fra de nye nms.no sidene. Det virker som mye skjer, det er fint å reise og være på steder over lengre tid!

Har muntlig eksamen i pedagogikk imorgen, og skal bure meg inne på universitetsbiblioteket utover dagen.

Ha ei god uke videre. K

Anonymous said...

Hei, Birger her. Kan du sende meg et tlf. nr. på sms? Kanskje det går an å ringe deg? Vennlig hilsen oss i kjærkelægdæ.