Monday, December 24, 2007

BARBEINT "THAIJUL" ; )))

ganske ok å kunne feire jul barbeint,sammen med anne,pey og vennene deres,og føle seg så hjemme ilag med de...TAKK for innvitasjon og en kjempekoslig kveld!!!familien chuwanon samlet ved juletreet ; ))
chalom, pey, anne og thanan i kirken.....koslig....
var på gudstjeneste i den skandinaviske kirken,men tror det er flere svensker enn nordmenn i bkk,det meste skjedde i allefall på svensk..juleevangeliet deles opp,litt leses på dansk,finsk,norsk og svensk......
vakta her jeg bor fikk nisselue av meg,fornøyd med gaven,men vet ikke om han har hatt det på seg så mange gg før,det var liksom noe med måten han tredde den på hodet........
alle,store å små var med å gå rundt juletreet,knallartig,og god stemning...anne hadde cd med sangene og jeg visste hvordan man gjør bevegelsene...her : vi klapper i hendene........; ))))
chalom spiser "julemiddag"........nudler......nam,greit at vi satt ute.........
stilig langbord på terrassen,med ekte granbar som lukta godt......vi spiste kalkun,thaiene var ikke så vandt til tilbehøret med saus ol....så de fleste av de tok en stor dam med ketchup og duppa kalkunen i........ja ja,godt var det iallefall....
kalkunen er servert..........
oi,der hadde familien fått ett nytt "medlem".......

TUSEN TAKK til alle som har sendt julegaver,kort,penger,meldinger,ringt ol........jeg har fått så mye fint !!her er jeg med ipoden jeg fikk av lisbeth og herman,blir KONGE og ha den med når jeg drar til kysten noen dager,godt de har lagt inn musikk.....for dette er high teck for meg...men jeg lærer etterhvert....................har ikke ord,det varmer veldig å bli huska på.......TAKK !!!
pakkeutdeling......
.................alle fra hushjelpen med familie,nabobarn og andre var med rundt treet.......fellesskap....
..så går vi rundt om en enebærbusk....her er vi igang med kles opphenginga..........
...................mange bilder fra juletregangen,men har aldri vært så artig før.......


film fra turen til fjellene,kom på storskjerm i hagen på slutten av kvelden.....
hvis "lerretet" (murveggen..) ikke er hvitt nok,maler vi bare ett strøk før vi starter.......; )))
mammas kokkosmakroner fikk bein og gå på......TAKK ! og gunvor kakene du hadde lagd var veldig gode !
her er produsenten av filmen: faa lang fon, og pey...di hadde premiere i stua før det ble storskjerm,de har lagt t-bone musikk på,morsomt...
hva skjuler seg inni papiret...................??

3 comments:

Linni på nye eventyr:) said...

God jul god jul:)
Fytti grisen det såg kjekt ut..SAVNE dokke for å sei det sånn..Men eg Linn hadde en kjempe fine jul heima med mine folk.Nå ska eg på familiemiddag, vel, jillt?nja....
Kos deg i Hua hin...

SMASK

hvorfor ikke... said...

Hei Anne!
Er du i Bankok?
Blogging er bra, da dukker det mest utrolige opp. hehe!
Ønsker deg en fortsatt god jul, og et velsignet og spennende nytt år!
GUDS FRED!

Romjulsklem fra Torunn Døvik

nina said...

Hei! Godt nyttår! Lurte bare på om du hadde fått den mailen jeg sendte?

Nina:)