Sunday, December 23, 2007

GOD JUL

det hender det blir litt engelske skrivefeil her og der........som i denne sangen vi sang på avslutninga for engelskundervisninga.....kanskje greit at vi har engelskundervisning videre og ; ))
MERRY CHRISTMAS.......!!!
synes denne nissen var så GOD der han stod,fikk lyst å gi ham en klem..men måtte nøye meg med å ta bilde...; ))
årets julekort......
disse flott pynta jentene,dansa i kirken idag...
og vi tente fire lys,så da fikk jeg syngi,nå tenner vi...alikevel,det går fint å synge på norsk når de andre synger på thai.......
flere av barna fra slummen kom idag,stakkar de er sååå møkkete.....men de gir så mye glede til de rundt seg,idag fikk jeg høre av ett barn at det elsket meg,varmer..og gode klemmer deler de villig ut....takk....selvom jeg savner de hjemme i jula,skal jeg ikke klage på mine problemer sammenlignet med deres hverdag....................
GODT NYTT ÅR......thaiene har ett annet årstall enn oss,de regner ut fra buddha tror jeg...så selvom jeg lever 6t før dere,har jeg ikke gått 543 år inn i fremtiden,kunne vært spennende,men jeg hadde ikke tort......
hva har dette bilde med jul og gjøre......dette er favorittsnopet mitt...frityrstekte bananer med kokos på......NAMMM,farlig godt,må spises i helgene istedetfor potetgull......advarsel:en kan bli avhengig av det......: ))) og det er like godt som julesnop...

No comments: