Friday, May 7, 2010

SONGKRAN-FEIRING (THAINYTTÅR)

...i april er jo den store vannkrigen, når thaiene feirer nyttår, som heter songkran feiring, da er det vått OVERALT noen dager...i Pattaya varte den "krigen" i en uke....litt vel lenge...mens det står på er det bare å ta på seg sin fulle rustning, slik som denne katten så lurt har gjordt, å ta det med ett smil ; )
...jeg gjorde riktignok ikke det iår, jeg rømte til hua hin, der fant jeg ett stilig marked, jeg ikke har vært på før, kan anbefales : plearn wan...ett marked som er laget i gammel retro-stil,slik det var i thailand i gamledager...går an og leie rom der og, se : www.plearnwan.com
..frisørsalong...
..kafe..
...i denne parken, hvor flere jeg kjenner har utstilling av bildene sine, var det :


....hua hin arts festival, for anledningen....spennende å få med seg...

No comments: