Friday, May 7, 2010

ETT DØGN I BANGKOK MED LINN MARI

...dagen startet med frokost i parken, sushi stod på menyen, ikke feil ; )......
....så gikk turen til lad prao soi 15 å jeg klipte meg i den gamle salongen min.....nå har de laga kaffebar der og....
....på undergrunnen er det satt av ett par seter til de som trenger det, i hver kupe, vi var ikke i noen av disse kategoriene, og måtte finne oss ett annet sete......; )...
..i HOP måtte jeg ta ett slikt bilde som turistene pleier å ta......
....lunsj på lotus ved slummen, au bon pain......
....etter å ha tatt undergrunnen tilbake til gjestehuset, måtte vi ta taxi siste biten, der stod vi bom fast, en time !!!....på 3km........ugh, da har jeg kort tålmodighet, ærevære mopedtaxi altså....det kostet oss 109bath som dere ser...blir lenge til neste gg, går heller, får jo hjerteinfarkt av mindre....
..p.g.a unntakstilstanden i bangkok, stenger undergrunnen og skytrain 20.00, det hjelper jo ikke akkurat på trafikk-korken....
...på kvelden hørte vi på bigboyband, knall å høre de igjen...takk for tipset vår egen "bigboy" : )
...napat og thomas kom og joinet oss til middag.....koslig.....
..senere kom Dom også, her er hele gjengen samlet......
...slik stod de i beredskap på skytrainstasjonen......uvanlig syn....
...på veien hjem, måtte denne thaijenta sitte på dette lille extrasetet, akkurat da var jeg litt glad for at rumpa mi ikke var så liten som hennes, det så slitsomt ut uten ryggstøe 2t..................

2 comments:

Anonymous said...

ikkje om å jær å venta i taxi der nere i laaange tie:( dæ vett æg alt om ja...

Anonymous said...

...og så lunsj på Lotus, da!!!
Så koselig...Heldige dere!
Hilde.