Thursday, May 6, 2010

"HASH-LØP"

...tre mandager nå, har jeg vært med på noe de kaller hash-løp, det er ett internasjonalt opplegg, for å få alle slags mennesker ut i skogen...andre turen, så jeg denne flotte solnedgangen...
...her er en av løypene, ca 5 km.....sist var det nesten 7 km..er såå good å komme seg ut av byen, og inn i skogen en gang i blandt..
....vi møtes ca 16.00,nesten 80stk..!!! henger en times tid og skravler, så bærer det ut å løpe, eller gå ca en times tid, etterpå er det frukt, snop og drikke....ps, gutta har ikke tatt feil av strømpene, det er en intern regel..hihi...at det skal være to forskjellige farger...
...tilslutt er det noe de kaller sirkelen, da må de som har gjordt noe dumt siste uka, eller iløpet av gåturen osv, sitte med stjerten på en isblokk...ps,jeg beholder buksa godt oppdratt, men de tøffe gutta tar det "skinn", som de kaller det.....
...her er Tor, som inviterte meg med første gang, takk ! jeg har savnet å komme meg på gåtur i skogsterreng..

No comments: