Saturday, July 19, 2008

SISTE UKA OG AVSLUTNING PÅ JOBB

Den siste uka var jeg så heldig å bli kjent med to nye kollegaer, Astrid og Heidi, som jobber som frivillige i HOP denne sommeren.
...hardt å sende skjønnasene hjem siste gangen...får bare memorere synet av disse goe smila i hodet mitt,og ta de frem og mimre når det trengs...
En av gutta mine, pynta meg som indianer..jeg fikk ring i samme, da mente han jeg var ferdig kledd opp til bryllup ; )
Siste dag på jobb, felles lunsj med kollegaer, og venner...koselig !!
Dette "nydelige" tøyet fikk jeg av kollegaene mine..sirkus neste ; )
De små barna hadde ballong fest, og såpebobler siste dagen, det slo an...mye latter og glade viiin..
De store på ettermiddagen, lekte ringleker, spiste is og hadde ballongleken..
...alle fikk en maske hver...kult !!!
..kom igjen...jeg vant i duell mot Arne i de voksnes runde ; ) hvor er premien ???
Denne gjengen pluss Anne, var kollegaene mine siste uka...TAKK for ett fint fellesskap ; ) tror det blir vanskelig å slå skittenhetsgraden og svetteskjoldene på buksa, på jobb i Norge..

1 comment:

Anonymous said...

Oh my.. this is the best blog.


va loans