Friday, July 4, 2008

ELVERESTAURANT MED ANNE OG BE

Dagene raser avsted..om ikke lenge er jeg i ett fly på vei mot fedrelandet..ufattelig at det har gått 10,5 mnd....
Mandag for snart en uke siden, var jeg ute på en fin elverestaurant med Anne og Be, pluss kamerat og "barnepike" Ton. Utsikten var til denne opplyste brua..stemning..
Jeg er BEST !! stemmer det Thanan du er det !!..blir rart å dra fra disse smågutta som jeg nesten har sett hver dag nå..men dere kommer jo til Norge om ikke lenge..
Her er den nye "familien" min..... ; ))
Skjønt par, GLAD I DERE !! Takk for mange gode samtaler, måltider, turer, thaiundervisning, osv.. og ikke minst hverdags-kvalitetstid...og utallige gg dere har spandert på meg !!!

3 comments:

Anonymous said...

I could give my own opinion with your topic that is not boring for me.

Anonymous said...

Hi Tabtim how are you.
Don't forget see you in december.
bye...

http://www.uppicz.com/image/free-image-hosting-0fa278.jpg

Anonymous said...

Hei!

Håper du har det godt i Norge. Vi gleder oss til å treffe deg til høsten.

Klemmer fra alle i familien HaugChuwanon.