Saturday, July 19, 2008

SÅ VAR DAGEN FOR HJEMREISA KOMMET...

Blek men fattet ankom jeg flyplassen.....
...slapp ikke unna overvekt jeg heller...11kg......derfor stod litt ompakking på programmet....
...klumpen i halsen var ganske stor nå....så det var ikke like lett å smile..........12t og mye tårer senere, var jeg fremme i Amsterdam......laaangt unna denne gode gjengen.................
.......trøsten får være at vennskap strekker seg uendelig langt i luftlinje.................
...Dette måltidet var fortreffelig i amsterdam etter flymat.....Gresk salat og jordbærjuice.....
..en verdensvandt liten pjokk på flyplassen, i mobil - samtale med sin mor....
....etter 9t var jeg ganske lei av denne utsikten og klar for neste fly.....
.....................sommerfuglene i magen er STORE nå.....
På norsk jord....her er velkomstkomiteen min med flagg ; ) fra v: svigerinne, storebror, pappa, meg med mellomste nevø på armen, mamma, foran fra v : eldste og yngste nevø...kom noen tårer da jeg så mamma og pappa gitt...skjønner ikke det......
...hjemme hadde de heist flagget og....jeg fikk champagne - brus i stettglass ; )Takk for fin velkomst !!

No comments: