Wednesday, November 21, 2007

Ukes rapport...

denne uka har det gått iett..med mye som har skjedd både på jobb og fritid...

sist fredag vaska vi på lekerommet i barnehagen...det trengtes for å si det slik,var nok en stund siden sist noen var helt til bånn der..men ble fint..vi fant mange ting som ikke var åpnet en gg,leker som var gitt til HOP men det meste var det dobbelt opp av,så vi har delt litt med en barnehage i nord nå,som ikke har noen leker..

det er så rått inne i det rommet,at noen ting var mugna..legoen ble litt klarere i fargen etter en "dusj"; ))

mandag etter lunsj..dro vi og hjalp Be,(mannen til anne dgl leder i HOP)og handle inn utstyr som vi skal være med nordover til Me hong son til helga og levere,han jobber med ett nytt prosjekt der,for å hjelpe barnehager,skoler med lite eller inget utstyr...hvis dere vil vite mer om det prosjektet skriv en kommentar,og jeg kan sende dere en mail med info..

han har fått en sponsor avtale med AGAPE-brud i norge,og neste uke kommer Katrine Sørland til thailand,og fronter besøket i fjellene...se om dere ser noe i blader aviser i norge etterpå..

onsdag kveld var jeg på night bazar,med bk og linn...litt shopping..koselig ! apropo...disse innlegga her har jeg ikke bilder til,har lånt bort kameraet mitt en uke,til anne og be..men sjekk ut bloggen til linn og bk www.holtetogsolheim.blogspot.com så ser dere bilder av det jeg har skrevet om nå..

helga som kommer drar linn,bk og jeg sammen med Be med bil til shiang mai og me hong son..lørdag morgen bærer det av gårde 10 t i bil....spennende....være til onsdag.da flyr vi ned igjen..ifølge bjarne og maike som nettopp har vært der,er veien mellom shiang mai og me hong son VELDIG svingete...da de kjørte der var de ei i bilen som kasta opp..de selv valgte å fly tilbake....så vi tar turen med friskt mot ))

kommer bilder fra nord etterhvert.....snakkes ))

No comments: