Wednesday, November 21, 2007

Helg med bjarne og maike )

helga som var,var bjarne og maike i bangkok,før de dro videre til nepal..

fredag:

var vi først å spiste nydelig mat på Black Cannyon Coffee..de som tar turen til thailand burde innom der..
så var det swensens..ummm...isbar,her kjøpte vi vannflaske med logoen "i love swensens"på.. og til slutt kino...

lørdag:

en tur til weekendmarkedet på formiddagen,på kvelden kom bjarne og maike til meg..vi pimpa litt..spiste thaisnop og koste oss...SKRAVLA helt til 6.00 søndag morgen.....knallkoselig..litt spesielt å sende de hjem i taxi når sola stod opp ; ))

søndag:

noen timers søvn..før jeg var med på chrisc samling med gjengen fra kirken,wolleyballkamp,kjempegøy med thaier og nordmenn blanda..
på kvelden var jeg og spiste og bowla med bjarne og maike..vi vant en runde hver..i rettferdighetens ånd...jeg satte ny personlig rekord 122..sier litt om nivået mitt,men jeg er fornøyd med det....

TAKK for fine dager sammen,gleder meg til isavtalen i oslo til sommeren : ))det er jo ikke som swensens...men....neida; ))
da bjarne og maike sku reise herfra,ble flyet innstilt..de dro neste dag,men da ble bagasjen igjen i bangkok...håper den har kommet etter nå..

No comments: