Tuesday, October 30, 2007

hei og håå...tida gåå(r)....

hei,tar så tid å laste inn bildene når jeg ikke får forminska dem,så det kommer mer nytt til uka....høy sikkerhet der jeg bor iallefall..jeg er jo som kjent fan av mc.yver så det passer bra..takket være bjarne fikk jeg foreviget at jeg må scanne tommelen for å komme inn i bygget....TAKKKKKKKKKKKKKK til mamma og hege som sammen har produsert denne fantastiske overraskelsen,det var masssssse opppi esken :5 blader KAMILLE : ) 2 bøker,spaghetti,truser,sokker,singletter,kavring,aviser,knekkebrød,kjærlighet på pinne,gul/brun ost,majones,8 MAKRELL I TOMAT!!!honning,sugekopper til badet,film med 5 jakten på kjærligheten episoder og film av yngste nevøen..bilder fra avreisa mi..og barnedåpen til olav........bjarne,maike og jeg lurer på hvor vi skulle sitti hvis vi var hjemme : )))))
FISK.......: ))) ++++++++++++++++ FANTASTISK.......
nå har jeg å lese på en stund....ps sjekk gliiiiiiiset......
bjarne og maike på besøk..(.bror til svoger og dama)
drink etter tur opp i bangkoks høyeste tårn,med utsikt over byen by night...takk for to fine dager,sees om 2 uker ; )

5 comments:

Sissel said...

Hei Anne!!
Fant plutselig bloggen din her.. Kjekt å lese litt om hvordan du har det! :)

Unknown said...

Dæ gliset beskriver meir enn ord;o)
Kan tenka at dæ va enn fantastiske post å få=)=)
Still looking for tickets, men håpet forsvinner for hver dag...
Holder forresten på å pussa opp i kjellergangen også nå=) Har funnet MANGE bilder t å henga opp på veggene, å rart mæ dæ så æ du mæ i di aller fleste minnene=)
Snakkes snuppa <3
...tebake t leksa..

Inger Hanne said...

Oi,makrell-i-tomat:)
Koselige bilder snuppo!
Du ser ut som du kose deg.

Anonymous said...

Hei snupp..flott og se at du koser dg..:)Supert å gå inn her se hvordan du har det..savner dg masse her i Gretteåsen..:)

Anonymous said...

sæ koselig æ se hvordan du har det! Virker som du har det kjempe bra:) Sender deg en kjempeklem fra mongolia!Tenker på deg og ber for deg!