Saturday, October 9, 2010

JESSI AND BRITT CELINE'S BIRTHDAYPARTY 24.9

...denne fredagen fikk jeg besøk av britt celine som bor i chiang mai, hun hadde bursdag 6.9, og jessi hadde dagen før, så vi mekka et fellesselskap, på enden av bordet ser dere to kamerater,pii djoap og pii tree, de har møtt jessi før, og kom overrraskende fra bangkok til festen....først var vi ute å spiste ett sted som heter : surf kitchen på jomtien.....
..så dro vi hjem i leiligheten der jessi bor, til kake og annet godt, her er to fornøyde bursdagsbarn
...britt celine og jag....knallkoselig med besøk.....
...tabtim og bangkok-boerne.....
...en lystig gjeng som hadde det skikkelig artig ilag den kvelden....
....tabtim, eller jeg som det heter, er VELDIG glad i stjerneskudd, og hadde med ett par pakker for anledningen, tror ikke sikkerhetsvakta synes de var like arig...menmen...han så at det tok slutt, og klagde ikke mer, da han fikk servert kake......
..britt celine feirer at hun er på vei inn i ett nytt spennende år hjemme i norge, og er spent på hva det bringer tror jeg...GRATULERE SÅ MYE MED DAGEN !!!......
...se er det ikke vakkert ???....beautiful ??......i love this.......specially in new years ewe.....
...smakte dette for første gang, veldig godt, likør med appelsin smak.....
...losjet pii tree og pii djoap inn hos meg på extrasenger, så rommet mitt lignet en sovesal....men veldig koslig med besøk fra bangkok, vennene mine der er ikke overbegeistret for pattayaby, så første gg noen har beveget seg denne veien......
....norsk frokost med knekkebrød....og kaffe, og litt facebook oppdatering for pii tree.....

2 comments:

Anonymous said...

Heihei:)
Så kosele m dei på besøg, må helsa så møje. Me ser jo i slutten av november:) wohoo
BK

Anonymous said...

Takk for koselig selskap og en innholdsrik helg :) Ses igjen om ikke lenge ;)