Sunday, October 24, 2010

BEREDSKAPSUKE, BARNEGRUPPE OG KOLEGAMIDDAG

..fem dager i september, hadde vi kurs i beredskap........lange men intressante, lærerike dager...
....her er "en av dokkene" mine på barnegruppa.......
...denne uka stod maling på programmet for barnegruppa........det er mange små kunstnerspirer her, se de lekre bildene de har laget nedenfor.......
....først pølse i brød......uten mat og drikke, duger helten ikke.......
....et skjønt radarpar......








...Bobby, en kunstnerkamerat fra bkk, kom å var med barna og male den dagen, da han skulle til pattaya og levere noen av maleriene sine til en kunde.....

...Bobbys første kristne motiv.....til vanlig maler han buddha motiver.......

..disse to fant tonen, og denne jenta donerte bildet sitt til Bobby......
...etterpå var det ut å spise med kolegaene, Bobby fikk være med som takk for at han viste barna noen maleteknikker.......på andre siden av meg, har dere min blide og trivelige kolega terje.....
....og her er hele gjengen samlet......
...Petter Skants var foredrags holder i beredskapsuka....en flink mann til å undervise, og en trivlig kar å snakke med....ps: den vakre påfugl-sveisen min, skyldes en svett lang dag.........nyt synet ; )

1 comment:

Anonymous said...

Koseli å sjå att dei små jentene som var på barnegruppa når eg var der nede.Ser ut for at de har det kjempe kjekt med malingspenselen og all den gode maten de er ute og spiser. Kos deg videre. Klem frå Anne Grete