Tuesday, January 12, 2010

PHUKET MED SJØMANNSKIRKEN 5 DAGR

( fin gjeng ?? ) tror de lurer på hvor dette bærer hen.....presten tar seg en trall......; )))
HEI alle der hjemme ; )


hvor har jeg gjordt av meg de siste dagene ??


på lørdag satte jeg meg på flyet til thailand, via amsterdam og bkk, endte jeg opp på phuket etter ca 26t på reis, da var det godt å dusje og stupe i seng, etter å ha inntatt nydelig taimat med de nye kollegaene mine.


vi er her på phuket på medarbeidersamling frem til fredag, bor på en flott resort, har innholdsrike seminarer og gode samtaler med kollegaer i sjømannskirken både her fra asia, og folk som jobber hjemme i norge.

den svenske kirken i utlandet er også her.


midt oppi dette merkes jetlaget godt, å det er ennå litt rart å være her med bare nye mennesker, men de nye kollegaene mine virker veldig hyggelige, vi har funnet tonen ; )


jeg har jo ikke vært i pattaya og jobbet enda, starter her....men idag fikk vi høre en bra setning :

- forandring er en krevende prosess, men det er utrolig hva som går med litt trening.........


jeg ble presentert slik....- "Anne har sin første dag på jobb idag ( på mandag ) og hun snakker allerede bra thai, er det noen som slår den ??"...alle snudde seg og så på meg....fått MANGE spm om det etterpå, koslig det da.........


( over ser du bilde av de jeg skal jobbe sammen med i pattaya )

3 comments:

Anonymous said...

Såå jillt å hørra ifrå dæg:)
Såg ud så en koselige gjeng du ska arbeia mæ, dæ æ viktigt!!

Lykke te å kos dæg:)

Ifrå hu BK

Anonymous said...

Hei, så hyggelig første inntrykk:)

kos deg, klemz >Sonja

heidi said...

åh, jeg tenker masse på deg anne!! og når jeg så de fantastiske öredobbene dine ble jeg enda mer sugen på hull i örene!!! :D du er god!! nå er jeg akkurat tilbake i sverige etter en deilig liten trip til norge. savna deg der! :( KLEM fra burmans stuer :)