Sunday, January 3, 2010

LUNSJ MED "KJETA" OG INGUN, OG PÅ SKØYTER MED MARIANNE

Idag har jeg vært i oslo, først var jeg på lunsj hos et vennepar, "Kjeta" og Ingun, fikk deilig hjemmelaget salat..etterpå spilte vi ticket to ride..siden det var første gg for meg, tapte jeg med stil..glemte reint å ta bilde hos de..så dere får forstille dere oss ; )) ...etterpå møtte jeg Marianne i spikersuppa, vi sku stå skøyter, som var noe leeenge sia sist..
...fantastisk stil på oss, men syns vi var go'e tross alt jeg, og kjempemorro var det ialfall.....
...snerten dame i farta.....
..."lynet".......passerte også......
...hei hvor det går.....eller gikk......gakk, har gått el no.....
...julegater i k-k-k-a-a-l-l-d-e oslo.....takk for en kjempefin tur på skøyter snuppa ! ! !

....etter skøyteturen var vi med mannen til marianne på katolsk messe, da de sa : la alle nasjoner prise gud sammen, stemte ialfal det..det var STAPPFULLT i kirken, folk stod ute i gangen og, og det var mange forskjellige land representert...koslig å se...
DEAR FRIENDS FOR THE NEW YEAR I WISH YOU :
TIME to enjoy little things
PEACE to reflect on great moments
STRENGTH to overcome painful moments
FRIENDSHIP to warm your heart
HUMOR to color sadness
A SMILE to begin your day
- legg mer vekt på det hjertet ditt sier, enn det hodet insisterer på....
- det er ikke lett å være trist når hjertet er fylt av takk..... ( vi har mye å strekke oss etter dere....)

1 comment:

heidi b said...

takk for kloke ord, annemor :)