Sunday, January 31, 2010

CRISTMAS - NEW YEAR PICTURES

...lille nyttårsaften var vi alle samlet hjemme......
...lillebror minner meg om lars monsen, ka syns du ??........
.....storebror har kanskje fått noen gener fra frøken harepus, ikke godt å sæi ; )) men søt er han...
...søster med sine to smågutter.....fine karer....
....har visst non harepus- gener jeg og.....hmmmm.....
.....storfamilien samlet....manglet bare mannen til søstra mi.....
....stjerneskudd er stas......elsker det selv jeg....
....stilig......
....minstemann som prøvde var ikke redd......

...cristmastree.....
....søstera mi, og mannen hennes, æ e i midten ; )
...papsen og jeg.......
....jeg fikk 3 griser i asia i alternativ julegave, godt jobba storebror med fam, nå er det tre lykkelige fam et sted i asia, som har fått seg nye husdyr, takket være dere.....
...det kom ei dame fra fjellene i nordthailand innom også, stilig hodeplagg hu hadde for anledningen...
...hei, jeg har marsipan som mellomnavn....jeg er jo til å spise opp, så nusselig er jeg, og lukter fantastisk gjør jeg og.......

....jule -venninne - lunsj i romjula ; ).....på gjensyn !!

No comments: