Saturday, March 21, 2009

På vei opp i fjellet i begynnelsen av januar

På vei opp i fjellet, stoppet vi ett døgn på toppen av Doi Inthanon, Thailands høyeste fjell...
....som er 2.565m høyt....
..her sitter jeg på det høyeste punktet...og godjentene står bak....
....det kan være kaldt i Thailand og, den natta vi var her..krøyp gradestokken under minus punktet...
..vi gikk en liten tur på toppen..der fant jeg meg en behagelig liggeplass inni ett tre.....
....solnedgangen var lekker.....
...."Tabtim herself - i solnedgang"......

..........Duke og Ton i solnedgangen. vi hadde det så gøy den kvelden, lo masse, jeg er heldig som har så mange artige venner..................fantastiske solbriller : Ton : )))
.......siden Duke er en ivrig fotograf, var jeg så heldig å få med meg soloppgangen også....
.....på morgenen når det var - 1 grad, hadde til og med munkene tatt på seg lue....og fantastiske "leggings".......i matchene farge.......
..........BBBrrrrrrr......Gunn, her etter kaldt Lamjay....og jeg med kakaokoppen........
...det var rim på bordet,som jeg måtte teste ut.....
....når man forventer 30 grader, er dette kaldt.......

No comments: