Thursday, January 22, 2009

IN THE JUNGLE....( fjell )

hei alle kjaere blogglesere !!

naa har vi levd i fjellet i pakt med de innfodte i to uker..det er spennende, vi har malt skole og baaret stein osv..til den nye barnehagen..vaert i lokalt bryllup hvor de starta dagen med griseslakt...

dusjer i en hageslange med kkkkaaldt vann...gaar med superundertoy og longs, vaert skikkelig kaldt..

idag har vi dratt til en liten by..mae hong son.naar vi har vaert oppe i fjellet, har vi hatt med to politimenn til aa passe paa oss, saa vi er trygge.sjefen deres ba oss med paa helikopter tur imorra,derfor er vi i leiren deres naa..

idag har jeg forovrig provd aa leke-hoppe i fallskjerm fra 10m....jeg skrek hoooyt !!! men det gikk bra selen holdt aa jeg kom trygt ned..

imorra er det 20-30min helikoptertur..gleder meg men kjenner det i magen og...

saa skal vi videre paa reagge festival i pai. i helga og hoere paa t-bone..saa er det opp i fjellet igjen..10-13 febr..skal vi gaa i fjellet med far til anne og 6 stk til..blir spennende..tipper vi blir i fjellet til ca 19 febr..
jeg maa lope tilbake til de andre naa,er ikke saa artig for bk og gunn naar de ikke forstaar hva folk sier..jeg faar prove aa oversette saa godt jeg kan..

trost dere med at det kommer masse bilder fra fjellivet naar vi er i bkk igjen..

men vi storkoser oss sammen, er friske og har det knallbra.

selv om vi tenker paa venner og familie der hjemme, og savner hver vaare tantebarn.......hver dag..

snakkes. stoooor klem fra tabtim : )))

3 comments:

Anonymous said...

Hei hei Anne. Arve fra Bildøy her... Jeg vet ikke om du husker at du strikket noen tøffler til meg? Uansett så må jeg bare si tusen tusen takk. De har gjort meg god og varm på beina mang en gang. Halleluja!!! Tror aldri jeg har hatt så mye glede/varme av noe noen gang:P haha...

Jeg håper alt er bra med deg ut på livets ferd ;) hehe....

Anonymous said...

Oi,oi, nå bare geder jeg meg til neste blogg;-)om fjelltur og livet som voluntører!! Håper dere har det bra!
Klem

Connolly said...

Hei igjen....lenge siden vi har hørt noe fra deg nå...langt uti mars allerede, og snøen laver som vanlig ned her i nord........

Håper du har det helt knall og at formen er på topp....

Ser iallefall frem til å se ditt blide åsyn igjen, være seg her på bloggen eller når du dukker en tur hjemom for å trene på Puls.