Thursday, September 20, 2007

SIST HELG HUA HIN..++

en NYDELIG blomst som fløt i bassenget i hua hin..


denne shoppen fant jeg på en skytrain-stasjon stilig navn??


glemte bilde av den fantastisk STORE senga mi sist..

ellen sofie og thai jentene vi hadde med til hua hin på swensen isbar..


dette er BK og linni,2 frivillige som jobber i HOP sammen med meg frem til jul..har mye morro sammen med de!!!


litt thai-natur..ett flott blad..


nydelige orkideer som henger i palmene..


ingvild (frivillig) koser seg ved bassengkanten..

jeg og mc.donalds mannen,ble gode venner..

selgere fra nord,kom til bordet vårt når vi spiste på kvelden..
konge måltid :med kylling,bakt potet og rødvin...
hjemturen var med tuk-tuk..

lina (frivillig-turist)shopper armbånd og fotlenker..30bath-5nkr..

bassenget mitt..jeg sier ikke mer...........12m.....
var på velkomstmiddag hos Dag og Solveig tirsdag kveld,ellensofie vartet opp med GLUTENFRI lasagne....TAKK!!!!! :)))


her er gjengen samlet :f.v.hilde(førskolelærer,frivillig HOP)meg..BK og linni(frivilligeHOP)ingvild(frivillig laksi)robert(sivilarb.ettåring laksi)..
lasagne.....nammmm......salat og godt selakap...
disse morsomme skoa kjøpte BK og jeg på markedet i hua hin....GAKK GAKK :)


en skjønnas i barnehagen..



villsvinene tusler fritt i området utenfor barnehagen...

barnehagen min HOP....

anne og be sin sønn Chalom,med barnevakta på besøk i HOP...


noen ganger spør lærerne i HOP om jeg kan tegne bilder til de skal undervise joda...reke skal bli....
og frosk................må bli glupe disse barna med såå flotte tegninger å se på.....hmm,kanskje ikke...





2 comments:

L.DBdS. said...

hei ..takk for minne om bursdagen min:) ser ut som du har det bra i thai land..ikke sant? det e godt aa hoore. kosse deg,og haaper at du komme til aa gjoore et bra jobb min veninne; me snakkast

Lina said...

hei Anne!
takk for 2 flotte uker sammen med deg og de andre frivillige, har storkost meg:)
bloggen min er linalien@blogspot.no, mail er linalien@stud.ntnu.no saa no veit du det!

ha det fint saa lenge, plutselig kommer eg innom!
klem Lina