Friday, September 7, 2007

PÅ PLASS I THAILAND ; )

hei alle sammen,skulle hatt bilder og innlegg fra den siste tiden i norge,og avreisen hvor mamma og pappa fulgte meg til flyplassen,men hjemme ville ikke dataen det jeg ville,og nå svikta det her ifh. til bildene.....

så dere får forestille dere det..var i oslo en kveld hos søster og mann og fikk nyyydelig norsk middag,med kjøttpudding,"pottit"..og ikke minst tyttebærsyltetøy ; ) )stor omsetning på det i familien vår ; )

siste dagen hjemme,var alle utenom storebror samlet til middag,gåtur vafler og familiehygge ; )skikkelig norsk mat der og,med kjøttkaker; )

reisen nedover gikk kjempebra,sov godt på flyet..og ble møtt av en thaigutt som har gått på hald før..han var med meg og handla huslige ting,kjøleskap+++siden det manglet der jeg skulle bo.

har alt jobbet tre halve dager,kjempebra å se igjen ungene "mine"og de ansatte..møtt tre frivillige jenter og vært ute å spist å på isbar med de,koselig gjeng !blir bra kollegaer å ha )positive og med ståpå vilje.

igår merket jeg jetlaget på kvelden og la meg tidlig etter ett bad i bassenget på taket,tøft å sitte i bassenget å se utover bangkok by night!!

håper det står bra til med folk hjemme ?

jeg tar gladelig imot melding etc..på thainummeret mitt som er +66 851 58 16 67
husk å skrive hilsen deg og navnet ditt..litt lettere å spore nummerene da..

eller en kan ringe på huset der jeg bor : +66 29 38 67 77 og spørre etter ROOM 503...

"snakkes" klem fra ei fornøyd jente så langt ; )))

4 comments:

Astrid said...

Godt å høre at det er bra med deg, Anne! Skikkelig koselig på fredag, rart å tenke på at du allerede er på den andre siden av kloden... Take care:-)
Klem fra Astrid

Inger Hanne said...

Å,spennande at du sitt der på taket ditt og ser utøve bankok. Sikkert eit nyydelig syn!Bra du kose deg,tenke på deg her i norge veit du:)take care!

klem!

Unknown said...

Åååååååå, det hørtes digg ut! Tenker masse på deg! Savner Bankok så fryktelig av og til! Jeg misunner deg altså! Ta vare på deg selv og nyt livet! STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR KLEM fra prinsesse Kristine!

Tonje said...

Halla! Så gøy at du har fått kommi deg ned dit! Må være dødsrart... Du, jeg skal også litt utenlands: skal være i India fra januar til mai, studere litt og sånn!:) Undersøker prisene for å stikke innom deg enten i jan/feb eller apr/mai, ellers så kunne vi jo kanskje møttes på halvveien og dratt litt rundt?:P Send mail til tonjelever@hotmail.com! Blekksprutsuss