Wednesday, September 19, 2007

HVERDAG I THAILAND

hei alle kjente og kjære : ))

her er ett lite innblikk i livet mitt..
gikk tidligere på jobb idag for å legge ut bilder fra helga i hua hin,men klarte å glemme camera-kabelen hjemme..så det kommer etterhvert.

en dag jeg skulle på jobb,regnet det på morran..da jeg kom på undergrunnen fikk alle pose til paraplyen,det var jo bra..så ble det ikke vått i vognene,det var bare ikke så praktisk når alle skulle kaste posene i en bitteliten søppeldunk etterpå..ergo fløt det av poser i hele utgangen,det er jo ett par stykker som tar undergrunnen når det regner...

men tipper mamma blir glad nå når jeg har tatt i bruk paraplyen jeg fikk av henne,å at jeg endelig har skjønt at paraply er brukelig til noe..
tre dager i uka går folk med gul t-shorte,gul er kongens farge,å hvis man føler påsken har kommet til byen er det nok bare at det er en av disse dagene..

mye rart å se når man går langs gata..en dag så vi en stakkars naken mann som lå på fortauet..og lenger bort satt en dame og spydde i ett hull i bakken..

ikke bare bare for alle som lever i en storby..SNAKKES : )

No comments: