Sunday, April 25, 2010

VÅR OG SNART 17.MAI I NORGE....

...er man i norge hele vinteren og mørketiden i ett strekk, kan man fort få dette utrykket i ansiktet når vårsola og den første varmen dukker opp, dette er en kamerat av meg, Wathana, han er fra thailand, men er gift og bosatt i norge...tror han trodde sola hadde gått i hi, og ikke hadde tenkt å vise seg mer...han er litt "tok-chai" der han sitter ser jeg..... ; )))
...når det blir vår hjemme, og det nærmer seg 17.mai....ja, da kjenner jeg det rykker i de norske røttene mine, vel er det digg å gå i slippers hele året, men her i thailand går en glipp av de fine naturopplevelsene det er når årstidene skifter.........nyt det dere der hjemme !!!...det er dere vel undt...

3 comments:

Anonymous said...

Hei, Anne!
Skjønner godt du har litt hjemlengsel etter norsk Vår:) Her er det flott nå, vi koser oss ute. Nå er det jo ikke lenge til du kommer på ferie. Da får du hilse på Ruske-Sara, hun kommer 7 mai:)
Klem fra Sonja og Kolbjørn

Anonymous said...

Ja dæ æ HÆRLIGT:) Savna dæ i fjor når me va i Thailand. Kos dæg i varmen ilag m slippersane dine:)

Snakkes
BK

Anonymous said...

555! Han ser nok litt tokachai ut, ja.Fikk til et blinkskudd der! Vi sees i juni/juli.Gleeeeder meg til spa, sol, og ikke minst å reise til kanchanaburi og treffe svigers:-))Hilsen Vera